Burgonyás-diós

“Engem a húsos fasírtra emlékeztet, csak finomabb.”

Gyorsfagyasztott vegán burgonyás-diós zöldségfasírt / zöldségpogácsa

Tárolás: -18°C alatt, Nettó tömeg: 300g / 410g
Összetevők: burgonya, dió*, csicseriborsóliszt, fokhagyma, fűszerek (*allergének)

Átlagos tápérték 100g-ban: Energia:874,6kJ / 208,2kcal Zsír:11,3g ebből telített:0,7g Szénhidrát:19,8g, ebből cukor:1,7g Fehérje:7,9g Só 0,5g

Vegán (tej- és tojásmentes). Gluténmentes. Ízfokozó és tartósítószermentes.
Felengedés után visszafagyasztani tilos!
Elkészítés: fagyva forró olajba dobni, 2-3 percig sütni oldalanként (kerüld a dió megégését) (lehet sütőben is de kend meg olajjal, mi rostlapos (bordázott) serpenyőn szoktuk kevés kókuszzsíron).

burgonyás-diós zöldségfasírt

Gyorsfagyasztott vegán burgonyás-diós zöldségfasírt
1890Ft / 6 zöldségpogácsa 9cm*1cm / 410g
Most vásárolok >>>

.

.

.

.

Burgonyás-diós gluténmentes vegán zöldséges fasírt recept ötlet:
Lévén valóban a húsos fasírtra emlékeztet e hús nélküli zöldséges fasírt, így elsősorban főzelék mellé adunk most egy receptet itt, de e miatt szinte a megszokott ízben ehetjük bármilyen egyéb formában, körettel vagy szendvicsben vagy kedvünk szerint. –hamarosan–

Dió: “Rendkívül értékes tápanyagokat tartalmaz! Omega-3-tartalma igen magas, mely az agysejtek és az idegsejtek működését segíti, így a szellemi fejlődésére jótékony hatással van. Folsavban is gazdag, ami az idegrendszer számára nélkülözhetetlen, gazdag E-vitaminban, mely antioxidáns, erősíti az immunrendszert, és bőr, a haj és a körmök erősségét is szolgálja. Gazdag cinkben is, ami a fejlődésért, növekedésért felelős enzimek működését segíti, valamint jót tesz az emésztésnek. Szelén szintén van a dióban, ami fontos nyomelem, illetve réz, magnézium, kálium, mangán és kalcium is található benne, mely utóbbi a csontok és fogak fejlődésében hasznosul. Telítetlenzsírsav-tartalma magas, a szervezet koleszterinszintjét csökkenti.”
forrás: http://femina.hu/gyerek/miert_jo_a_dio/

dió

Burgonya: “A burgonya – vagy hétköznapibb nevén krumpli – A-, B-, valamint C-vitaminban is gazdag. Sok benne a kálium, ennek köszönhetően jó hatással van a szívműködésre, a benne található foszforsók pedig serkentik az idegrendszer működését. A krumpli bizony rászolgált arra, hogy gyógynövénynek nevezzük. Salaktalanító és lúgosító hatása miatt kiválóan alkalmas regeneráló kúrák alapjaként. A krumpli szerves keményítő tartalma kitűnően párosul a benne levő sok ásvánnyal. Olyan tulajdonsága van, amely megtisztítja a testet a nehéz fémek lerakódásától. Egy friss kutatás szerint a magas vérnyomást is tudja enyhíteni, sőt a vércukorszintet és a lipidszintet is szinten tartja. Ha gyakran idegeskedsz, akkor is érdemes egy tál krumplit – vagy a levét – elfogyasztanod, és várni a jótékony hatását.”
forrás: http://wellnesscafe.hu/wellness/2017-05/ezert-egeszseges-a-burgonya/

burgonya

Fokhagyma: http://utajovobe.eu/hirek/elelmezes/1025-a-fokhagyma-gyogyhatasai