Céklás-répás

“Cékla és répa, egy ütős kombináció.”

Gyorsfagyasztott vegán céklás-répás zöldségfasírt

Tárolás: -18°C alatt, Nettó tömeg: 300g
Összetevők: cékla, répa, csicseriborsóliszt, kókuszzsír, fokhagyma, fűszerek
Átlagos tápérték 100 g termékben: Energia:481,8kJ / 114,72kcal Zsír:3,8g ebből telített:2,5g Szénhidrát:16,4g ebből cukor:6,5g Fehérje:4,4g Só 0,4g
Vegán (tej- és tojásmentes). Gluténmentes. Ízfokozó és tartósítószermentes.
Felengedés után visszafagyasztani tilos!
Elkészítés: fagyva forró olajba dobni, jól átsütni

vegán zöldségfasírt céklás-répás

 

 

 

Gyorsfagyasztott vegán céklás-répás zöldségfasírt
1460Ft / 6 zöldségpogácsa / 300g
Most vásárolok >>>

 

 

Céklás-répás gluténmentes vegán zöldséges fasírt recept ötlet:
Ennél a fasírtnál szinte teljesen átalakul a cékla-íz, mert remek egységet alkot a répával. E hús nélküli, vegetáriánus, tejmentes zöldséges fasírtot most itt a recept tippben főzelék mellé ajánljuk, de univerzális ízének köszönhetően ez a fasírt is majd mindenhova passzol. –hamarosan–

 

Cékla: “Lúgosít, kiváló antioxidáns és segíti a vörösvérsejtek képzését, méregteleníti a bélcsatornát, szabályozza az anyagcserét. Kiváló kálium-, kalcium-, vas-, szilícium- és magnéziumforrás, de tartalmaz rezet, cinket, mangánt, ként, jódot, kobaltot, krómot, nikkelt, B1-, B2-, B6- és C-vitamint, folsavat, niacint és biotint is. Ezen kívül tartalmaz folsavat is, ami jól hat a hormonokra. Kiváló antioxidáns tulajdonsággal rendelkezik. Különösen a májra – a test legfontosabb méregtelenítő szervére – van jó hatással. Nem is gondolnád, de a cékla a demenciát – köznapi nevén az elbutulást – is gyógyíthatja. A benne található nitrogén-monoxid ugyanis javítja a vér áramlását, ezáltal pedig segíti az agy működését. Az ősi rómaiak a céklalevet láz és székrekedés kezelésére fogyasztották, valamint afrozidiákumnak is tulajdonították.”
forrás: http://wellnesscafe.hu/dieta/2017-03/a-cekla-5-szuper-gyogyhatasa/

A zöldség, ami szinten bármit képes helyrehozni a szervezetedben: http://szupertanacsokblog.hu/valami-felrement-a-testedben-ez-az-egy-zoldseg-barmit-kepes-helyrehozni-a-szervezetben/

cékla

Sárgarépa: “Táplálkozási szempontból a sárgarépa legnagyobb értékét magas bétakarotin-tartalma jelenti, de ez a zöldség más karotinokban is bővelkedik (pl. alfa-karotin). Rengeteg C- és K-vitamin található benne, kálium és élelmi rost. Tartalmaz még foszfort, B6 és E-vitamint, B1 és B2 vitaminokat. Kutatások a karotinok immunserkentő hatását mutatták ki. Egyes vizsgálatok szerint azoknál a népcsoportoknál, amelyek étrendjében sok a karotionoidban gazdag gyümölcs és zöldség, kisebb a daganatos megbetegedések, különösen a tüdőrák aránya. A szervezet a béta-karotint szükség szerint A-vitaminná alakítja át, mely fontos a jó látás és a nyálkahártyák egészsége szempontjából. Magas antioxidáns tartalma révén rengeteg bőr probléma megelőzhető a fogyasztásával, és segít a bőr egészségének megóvásában. Segíti a hajszálak vastagodását, a haj erősödését és a fényének növelését. A legtöbb zöldségfélével ellentétben, a sárgarépa főzve táplálóbb, mint nyersen.”
forrás: http://friss.blog.hu/2015/09/24/a_sargarepa_ot_nagyon_jo_hatasa_a_szervezetre

répa

Fokhagyma: http://utajovobe.eu/hirek/elelmezes/1025-a-fokhagyma-gyogyhatasai