Céklás-csicsókás

“Mmmmm, cékla és csicsóka? Ez biztos nem csak finom, hanem nagyon egészséges is.”

Gyorsfagyasztott vegán céklás-csicsókás zöldségfasírt

Tárolás: -18°C alatt, Nettó tömeg: 300g
Összetevők: cékla, csicsóka, csicseriborsóliszt, hagyma, fokhagyma, fűszerek
100g-ban: Energia:313,0kJ / 74,53kcal Fehérje:3,2g Szénhidrát:14,9g, ebből cukor:7,6g Zsír:0,6g ebből telített:0,1g Só 0,3g
Vegán (tej- és tojásmentes). Gluténmentes. Ízfokozó és tartósítószermentes.
Felengedés után visszafagyasztani tilos!
Elkészítés: fagyva forró olajba dobni, jól átsütni

céklás-csicsókás zöldségfasírt
Gyorsfagyasztott vegán céklás-csicsókás zöldségfasírt
1460Ft / 6 zöldségpogácsa / 300g
Most vásárolok >>>

 

 

 

 

 

Céklás-csicsókás gluténmentes vegán zöldséges fasírt recept ötlet:
Sokan attól félnek, hogy túlságosan cékla ízű e fasírt, ám aki kóstolta tudja, hogy ez nem így van. E hús nélküli, vegetáriánus, tejmentes zöldséges fasírtot most itt a recept tippben hamburgerbe vagy szendvicsbe ajánljuk, valamilyen szósszal kísérve. –hamarosan–

 

Cékla: “Lúgosít, kiváló antioxidáns és segíti a vörösvérsejtek képzését, méregteleníti a bélcsatornát, szabályozza az anyagcserét. Kiváló kálium-, kalcium-, vas-, szilícium- és magnéziumforrás, de tartalmaz rezet, cinket, mangánt, ként, jódot, kobaltot, krómot, nikkelt, B1-, B2-, B6- és C-vitamint, folsavat, niacint és biotint is. Ezen kívül tartalmaz folsavat is, ami jól hat a hormonokra. Kiváló antioxidáns tulajdonsággal rendelkezik. Különösen a májra – a test legfontosabb méregtelenítő szervére – van jó hatással. Nem is gondolnád, de a cékla a demenciát – köznapi nevén az elbutulást – is gyógyíthatja. A benne található nitrogén-monoxid ugyanis javítja a vér áramlását, ezáltal pedig segíti az agy működését. Az ősi rómaiak a céklalevet láz és székrekedés kezelésére fogyasztották, valamint afrozidiákumnak is tulajdonították.”
forrás: http://wellnesscafe.hu/dieta/2017-03/a-cekla-5-szuper-gyogyhatasa/

A zöldség, ami szinten bármit képes helyrehozni a szervezetedben: http://szupertanacsokblog.hu/valami-felrement-a-testedben-ez-az-egy-zoldseg-barmit-kepes-helyrehozni-a-szervezetben/

cékla

Csicsóka: “Tartalmaz magnéziumot, kalciumot, káliumot, foszfort, B1-, B2-, és C-vitamint. Ásványianyag-tartalmának köszönhetően segít megelőzni a szív- és érrendszeri megbetegedések, a mellrák, az elhízás és a cukorbetegség kialakulásának kockázatát. Legnagyobb részben inulint tartalmaz, mely támogatja a máj, a lép és a hasnyálmirigy működését. Mivel feldolgozásához a szervezetnek nem kell inzulin termelnie, így a cukorbetegek egyik hasznos és kedvelt alapanyaga lehet. Az inulinnak rákellenes hatása is ismert, ezért fogyasztása mindenkinek ajánlott. Rosttartalma gátolja a hizlaló tápanyagok felszívódását a szervezetbe, ezért diéta idejére is ajánlott.”
forrás: http://www.hazipatika.com/taplalkozas/zoldseg_gyumolcs/cikkek/egeszsegunk_ore_a_csicsoka/20121126151245

csicsóka

Fokhagyma: http://utajovobe.eu/hirek/elelmezes/1025-a-fokhagyma-gyogyhatasai